Tevredenheid

 

Ervaringen delen

De Stadspoli stelt het zeer op prijs als u uw ervaringen met anderen deelt.

Heeft u een klacht over uw behandeling?

Niet tevreden?? Laat het ons weten!

Wij stellen het op prijs als u uw klacht bespreekbaar maakt. U kunt hier het meldformulier invullen.

Uw klacht wordt in behandeling genomen door de locatiemanager en besproken met de betrokkenen. De locatiemanager bevestigt de ontvangst van uw klacht binnen een termijn van maximaal 3 weken en communiceert de ingezette actie en de afhandeling.

Wij streven ernaar uiterlijk binnen 8 weken een terugkoppeling te geven van de afhandeling van uw klacht met de afgesproken actie. Het uitvoeren van de verbetermaatregel kan soms langere tijd in beslag nemen, in verband de overlegstructuren waarin de oplossing gezocht moet worden. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Als patiënt kunt u zich ook nog richten tot de landelijke beroepsorganisaties:

  • Stichting klachten en geschillen eerstelijnszorg: www.skge.nl, het oordeel van skge is bindend.
    Deze organisatie is bedoeld voor klachten over de zorg van de huisartsenpraktijk, wanneer u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht in de praktijk.